Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraOrganizacja Pracodawców Ziemi LubuskiejTyp: Szkolenie
powiększ

PREZENTACJA OFERTY HANDLOWEJ W PRAKTYCE - skuteczna komunikacja oraz

efektywna sprzedaż produktów i usług

 

Termin i czas: 16-17 kwietnia  br., godz. 9.00-16.00
Miejsce szkolenia: siedziba OPZL w Zielonej Górze, przy ul. Reja 6

 

Szkolenie obejmuje:

  • Dokładne zbadanie potrzeb uczestników – krótka ankieta przed-szkoleniowa (opracowanie szkolenia w oparciu  o zgłoszone potrzeby i oczekiwania)
  • 14 godzin szkolenia w formie warsztatów
  • stworzenia własnego IPR  (indywidualnego planu rozwoju po szkoleniu)
  • 2 godziny doradztwa indywidualnego z Trenerem/ konsultacji ewaluacyjnej (do wykorzystania w okresie do trzech miesięcy po szkoleniu.) 
  • Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch obiadowy

 

Uczestnicy szkolenia gruntownie poznają najważniejsze psychologiczne czynniki, wpływające na wysoką skuteczność w komunikacji interpersonalnej, w marketingu i sprzedaży, przećwiczą i doświadczą jak można zapanować nad trudnymi klientami oraz poznają sposoby na obniżenie poziomu stresu, związanego ze specyfiką swojej pracy. Pogłębią sztukę budowania przyjaznych relacji z klientem oraz tajniki skutecznych rozmów telefonicznych. Poznają skuteczne narzędzia do efektywnego zarządzania swoimi emocjami, w tym także do pogłębienia umiejętności bycia asertywnym.

 

Hasło przewodnie szkolenia: "To nie 'techniki sprzedaży' sprzedają, to ludzie kupują".

 

Bez względu na to, co sprzedajemy, po drugiej stronie decyzje podejmuje człowiek.  Dlatego ważne jest aby poznać te mechanizmy w psychologii zakupowej, które decydują o tym, dlaczego postanawiamy coś kupić, w coś zainwestować bądź też nie.  Ponieważ to nigdy nie jest kwestia przypadku. Za każda decyzją kryje się szereg procesów myślowych i emocjonalnych, które dobry sprzedawca / handlowiec zna i wie jak z tej wiedzy praktycznie korzystać. 

Szkolenie przygotuje uczestników do skutecznego i profesjonalnego przeprowadzania prezentacji handlowej i do tzw. domknięcia sprzedaży.

Zajęcia są skonstruowane w taki sposób, by poruszone zostały zagadnienia związane z postawą, wiedzą i umiejętnościami uczestników. W każdym z tych elementów możliwa będzie autorefleksja i wypracowanie narzędzi do indywidualnej pracy nad obszarami wymagającymi wzmocnienia.

 

Szkolenie poprowadzi Grzegorz Blaut: Posiada ponad 14-o letnie, bardzo bogate doświadczenie zarówno w aktywnej sprzedaży, jak i w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów sprzedażowych.W strukturach handlowych pracował zarówno w Polsce, jak i za granicą m.in. dla koncernu Dr Oetker (skutecznie rozbudował sieć sprzedaży na cały kraj). Ostatnie lata wzmacniał działalność sprzedażową oddziału, największej spółki infrastrukturalnej dla sektora finansowego w Europie Centralnej i Wschodniej, najpierw jako Sales Manager, a później jako Dyrektor Handlowy i Koordynator oddziału. 

Wypromował i bezpośrednio przyczynił się do wzrostu sprzedaży w firmach, z którymi współpracował. Ukończył wiele kursów i szkoleń w obszarach finansów, prawa, obsługi klienta, sprzedaży, negocjacji, perswazji, zarządzania i budowania wizerunku. Dzięki swoim dużym osiągnięciom menedżerskim i sprzedażowym skutecznie pomaga firmom w budowaniu i wzmacnianiu sił sprzedażowych oraz w budowaniu coachingowej kultury zarządzania. Absolwent CoachWise Essentials Program™, Akademii Trenerów Biznesu, Szkoły Coachingu Biznesowego oraz Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego.   

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu, to m.in. nabycie wiedzy i umiejętności w obszarach:

- skutecznego nawiązywania bądź poszerzania współpracy z klientem

- wywierania wpływu na klienta (bez stosowania manipulacji, z korzyścią dla obu stron)

- tworzenia efektywnych prezentacji, czyli budowania długofalowych i partnerskich relacji z klientami

- pogłębienia samoświadomości, jako niezbędnego elementu skutecznego handlowca (poznanie

   swoich mocnych i słabych stron, swojego typu osobowości, indywidualnych podświadomych

   preferencji komunikacyjnych, ich wpływu na efektywność prezentacji, itp.)

- skutecznej asertywności wobec klienta, pozwalającej występować w roli partnera biznesowego a nie

  „handlowca-akwizytora”

- usuwania własnych obaw czy strachu w rozmowach z klientem,

- radzenia sobie z własnym stresem a także obiekcjami / zastrzeżeniami klienta (np. "za wysoka  

  cena")

- kluczowych aspektów prowadzenia prezentacji handlowych, aby pozostały one na długo w pamięci

  odbiorców.

 

Program szkolenia

1 dzień:

  1. Jak komunikować się w trakcie wizyty handlowej - moc tkwi w szczegółach.
  2. Poznaj swoje mocne i słabe strony w sprzedaży – jesteś akwizytorem czy profesjonalnym handlowcem
  3. Jak i na jakich płaszczyznach należy przygotowywać się do przeprowadzenia profesjonalnego procesu  prezentacji handlowej.
  4. Na co zwracać uwagę w czasie spotkania z klientem.
  5. Jak komunikować się z różnymi typami klientów w oparciu o ich indywidualne filtry postrzegania rzeczywistości oraz typologię osobowości.

2 dzień:

  1. Jakich błędów należy unikać, aby nie „spalić” prezentacji handlowej, a przez to i sprzedaży.
  2. W jaki sposób zbierać informacje od klientów.
  3. Jakie są najskuteczniejsze narzędzia badania potrzeb i uświadamiania oczekiwań.
  4. Jak prowadzić prezentację produktu / usługi?
  5. Jak "domknąć" sprzedaż?
  6. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i z obiekcjami klientów (w tym najczęstszy argument kupującego:  za drogo!).
  7. Jak radzić sobie ze stresem.
  8. Dlaczego klienci kierują w stronę handlowców zastrzeżenia.
  9. Jakie są najlepsze narzędzia pokonywania obiekcji.

 

Cena: 470zł brutto  dla firm zrzeszonych w OPZL

540 zł brutto dla  firm niezrzeszonych w OPZL

 


 Szkolenia wymagają wcześniejszego zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy (w załączeniu) na e-mail biuro@opzl.pl

 

W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu:

 Bernadetta Holak: tel. 68 325 98 58, b.holak@opzl.pl

 Maciej Prządka: tel. 68 327 18 81, m.przadka@opzl.pl


 

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry