Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraPFP i OPZLTyp: Szkolenie

Polska Fundacja Przedsiębiorczości jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie

pt. „Zaufanie i relacje z klientem - Twój zysk w biznesie”.

 

Celem szkolenia jest przede wszystkim podniesienie świadomości każdego z nas, a w szczególności przedsiębiorcy, menadżera czy lidera organizacji w zakresie budowania relacji z klientami i pracy opartej na zaufaniu. Sprzedajemy zawsze – albo produkt, albo usługę, albo swój czas/wiedzę. Skuteczna umiejętność sprzedaży jest bardzo ważna, ale jeszcze ważniejsze jest budowanie trwałej relacji z klientem opartej przede wszystkim na zaufaniu. Żeby biznes się rozwijał, a zysk powiększał trzeba zacząć od uświadomienia sobie w jaki sposób tworzymy relacje, jak budujemy zaufanie, na ile jestem świadoma/y swoich umiejętności komunikacji w tych obszarach. Celem szkolenia jest zatem stworzenie takiej przestrzeni i doświadczanie w warsztatowej formie, by przyjrzeć się samemu sobie
w obszarze budowania relacji z klientem i zaufania. Celem szkolenia jest zwrócenie uwagi na tak ważne aspekty w budowaniu relacji jak: komunikacja, asertywność, motywacja oraz zarządzanie stresem (i jaki wpływ na to wszystko mają procesy poznawcze!)

 

Szkolenie kierowane jest do  każdego, kto zauważył potrzebę rozwoju osobistego w zakresie kompetencji miękkich. Szkolenie jest skierowane do każdego, kto szuka nowych pomysłów na biznes, kto chce innych, niekonwencjonalnych rozwiązań dla swoich problemów, klientów czy chce zmienić profil swojej działalności. W każdym z tych obszarów budowanie trwałych relacji i zaufanie jest kluczowe.

 

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się o swojej umiejętności budowania relacji, o tym jak tworzą zaufanie do drugiego człowieka, jak wpływa to na obsługę klienta i jak usprawnić swoją komunikację – tak by biznes się rozwijał, a zysk się zwiększał.

 

Szkolenie poprowadzi pani dr Katarzyna Niedzielska-Czyż - doktor nauk prawnych, absolwent studiów MBA w Szczecinie, absolwent studiów podyplomowych Akademia Trenera, akredytowany coach
z certyfikatem ICF, uczestnik wielu szkoleń i warsztatów z szeroko pojętych kompetencji miękkich. Wykładowca przedmiotów prawniczych i pasjonat kompetencji miękkich, w szczególności coachingu
i inteligencji finansowej. Prywatnie pasjonatka jogi, mindfullness i studentka psychologii
oraz psychoterapeuta w trakcie certyfikacji.

 

Szkolenie odbędzie się 12 grudnia 2019r. w godzinach od 9.00 do 15.45

w sali konferencyjnej (sala nr 22)  biura OPZL, przy ul. Reja 6 w Zielonej Górze.

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

W celu zapisania się na szkolenie, zapraszamy do rejestracji na stronie internetowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (www.pfp.com.pl). Rejestracja na szkolenie jest możliwa tylko za pośrednictwem formularza.

  

ZAPISZ SIĘ

 

W razie pytań, prosimy o kontakt z panią Patrycją Pińkowską, tel.: (91) 312-92-22,
e-mail: .

           

Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika zapoznania się z ogólnymi warunkami organizacyjnymi szkoleń PFP i wyrażeniem zgody na ich zastosowanie.

Serdecznie zapraszamy!

Pliki do pobrania

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
Oddział Świebodzin: tel. 533 322 619
do góry