Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraOPZL / Kamrat KonsultingTyp: Szkolenie

W związku z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony firm Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej oraz Kamrat Konsulting zapraszają na II edycję szkolenia:

PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

7-8 kwietnia 2011 r., Zielona Góra

Cele szkolenia:

  • poznanie najbardziej skutecznych strategii i technik wywierania wpływu na klienta,
  • doskonalenie sztuki argumentacji handlowej , czyli język wpływu i perswazji w praktyce,
  • nabycie praktycznych umiejętności posługiwania się językiem werbalnym i niewerbalnym,
  • codziennych kontaktach handlowych,

Metoda szkoleniowa: intensywny trening praktyczny / warsztaty
Czas trwania szkolenia: 16 godzin / 2 dni
Wielkość grupy szkoleniowej: do 15 osób

DZIEŃ I / Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży.

  • Skuteczne strategie i techniki pozytywnego wpływania na klienta, czyli jak być wiarygodnym i skutecznym handlowcem.
  • Katalog narzędzi wpływu i perswazji handlowej.
  • Droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej.
  • Wykorzystanie łączników, implikacji i presupozycji w zwiększaniu skuteczności przekonywania do własnego zdania, zbijaniu obiekcji i zwiększaniu zamówień.
  • Obrona ceny.

DZIEŃ II / Komunikacja werbalna i niewerbalna w bezpośrednich i telefonicznych kontaktach handlowych.

  • Jak skutecznie rozpoznawać treści i emocje werbalne i niewerbalne, czyli jak sklasyfikować klienta, z którym mamy kontakt.
  • Sztuka słuchania a sztuka mówienia w relacjach handlowych.
  • Jak skutecznie argumentować i przekonywać werbalnie i niewerbalnie w kontaktach handlowych.
  • Kontrola relacji handlowych, czyli jak demaskować ukryte intencje klienta i nie dać sobą manipulować.
  • Nieświadoma kompetencja, czyli jak osiągnąć efektywną spójność werbalną i niewerbalną w relacjach handlowych.

Trener: Zbigniew Kamrat (Kamrat Konsulting)

Atrakcyjny koszt udziału:

  • tylko 290 zł brutto od 1 osoby (dla członków OPZL)!!!!
  • tylko 390 zł brutto od 1 osoby (dla firm niezrzeszonych)

Zgłoszenia na formularzu umieszczonym w załączeniu prosimy przesyłać do dnia 10.04.2011 r. na nr faksu 68 327 18 81 lub adres e-mail: biuro@opzl.pl. Decyduje kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo mają firmy członkowskie OPZL.

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry