Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraOrganizacja Pracodawców Ziemi LubuskiejTyp: Szkolenie
powiększ

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

zaprasza na szkolenie:

Skuteczna sprzedaż – Skuteczna komunikacja – Skuteczny marketing

 

Termin szkolenia: 5-6 października 2015r., w godz. 9.00-15.30

Miejsce szkolenia: OPZL, Zielona Góra, ul. Reja 6, Sala konferencyjna – II piętro

Uczestnicy szkolenia gruntownie poznają najważniejsze psychologiczne czynniki, wpływające na wysoką skuteczność w komunikacji interpersonalnej, w marketingu i sprzedaży. Przećwiczą  i doświadczą jak prosto można zapanować nad trudnymi klientami oraz  poznają sposoby na obniżenie poziomu stresu, związanego ze specyfiką swojej pracy. Umocnią kluczowe umiejętności  zgodne z najnowszymi standardami profesjonalnej obsługi klienta. Uczestnicy pogłębią sztukę budowania przyjaznych relacji z klientem oraz tajniki skutecznych rozmów telefonicznych. Poznają narzędzia do efektywnego zarządzania swoimi emocjami, w tym także umiejętność bycia asertywnym.

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy i coachingowy

 

 Uczestnicy doświadczą siły zaproponowanych rozwiązań w praktycznych ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych –zadania aktywizujące grupę, kreatywne miniwykłady, dyskusje moderowane przez trenera prowadzącego, test a także gry symulacyjne a dodatkowo w części coachingowej wspólnie z trenerem wypracują najlepsze dla siebie rozwiązania, w oparciu o wiedzę i doświadczenie „ze swojego podwórka”.

 Wartością dodaną szkolenia będzie stworzenie przez każdego z uczestników, swojego indywidualnego planu rozwoju w tym obszarze, który będzie kontynuowany po szkoleniu – to da większą pewność utrwalenia nabytej wiedzy i umiejętności w przyszłości (każdy uczestnik dostanie odpowiednie narzędzie wraz z instrukcją).

 

 Odpłatność za szkolenie:

490 zł brutto/1 osobę - firmy członkowskie OPZL

560 zł brutto/1 osobę - firmy spoza OPZL

 * cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, całodzienny serwis kawowy, lunch obiadowy, materiały oraz certyfikat

BONUS:
Dodatkowo w celach rozwojowych każdy uczestnik otrzyma możliwość skorzystania po szkoleniu ze zdalnej (telefon/skype) konsultacji, bądź coachingu z trenerem, w obszarze przepracowanej tematyki.

 

Główne obszary szkolenia:

  1. Wywołać właściwy efekt pierwszego wrażenia – siła, której nie można zaprzepaścić.
  2. Poznaj swoje mocne i słabe strony w sprzedaży – jesteś akwizytorem czy profesjonalnym handlowcem?
  3. Kluczowa, złota zasada skuteczności w handlu.
  4.  Zasady prowadzenia rozmowy z klientem.
  5. Świadome wywieranie wpływu na klientów, tak by być przez nich postrzeganym w sposób pozytywny, jako osoby kompetentne i wiarygodne.
  6. Prowadzenie rozmowy schematem, który pozwoli uzyskać pewność siebiei poczucie kontroli nad przebiegiem rozmowy.
  7.  Sprawdzone i skuteczne techniki komunikacyjne.
  8. Przysługujące nam prawa, ich związek z prawami drugiego człowieka oraz asertywnością.
  9. Obniżanie poziomu stresu w życiu sprzedawcy.
  10. Jak myśli klient / kupujący, czyli jak tworzyć skutecznie przekaz marketingowy.

 

Szkolenie poprowadzi Grzegorz Blaut:  Posiada ponad 14-o letnie, bardzo bogate doświadczenie zarówno w aktywnej sprzedaży, jak i w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów sprzedażowych.W strukturach handlowych pracował zarówno w Polsce, jak i za granicą m.in. dla koncernu Dr Oetker (skutecznie rozbudował sieć sprzedaży na cały kraj). Ostatnie lata wzmacniał działalność sprzedażową oddziału, największej spółki infrastrukturalnej dla sektora finansowego w Europie Centralnej i Wschodniej, najpierw jako Sales Manager, a później jako Dyrektor Handlowy i Koordynator oddziału. 

Wypromował i bezpośrednio przyczynił się do wzrostu sprzedaży w firmach, z którymi współpracował. Ukończył wiele kursów i szkoleń w obszarach finansów, prawa, obsługi klienta, sprzedaży, negocjacji, perswazji, zarządzania i budowania wizerunku. Dzięki swoim dużym osiągnięciom menedżerskim i sprzedażowym skutecznie pomaga firmom w budowaniu i wzmacnianiu sił sprzedażowych oraz w budowaniu coachingowej kultury zarządzania. Absolwent CoachWise Essentials Program™, Akademii Trenerów Biznesu, Szkoły Coachingu Biznesowego oraz Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego.   

 


 Szkolenia wymagają wcześniejszego zgłoszenia do dnia 1 października br. poprzez formularz zgłoszeniowy (w załączeniu) na e-mail biuro@opzl.pl

W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Bernadetta Holak: tel. 68 325 98 58, b.holak@opzl.pl
Maciej Prządka: tel. 68 327 18 81, m.przadka@opzl.pl


 

 

Pliki do pobrania

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry