Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Typ: Seminarium informacyjne
powiększ

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej oraz Państwowa Inspekcja Pracy
zapraszają do udziału w spotkaniu informacyjnym  pt. 

"Zarządzanie bezpieczeństwem pracy. Minimalne wymagania w zakresie BHP"

Termin: 19 luty 2015r., godz. 10.00 - 13.15
Miejsce: 
sala konferencyjna, siedziba OPZL w Zielonej Górze (ul. Reja 6)

 

 

Program:

10.00 – 11.30

Maszyny i urządzenia – wymagania minimalne w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

inż. Jerzy Łaboński, nadinspektor pracy

11.30 – 11.45

Przerwa

11.45 – 13.15

Zarządzanie bezpieczeństwem pracy – ocena ryzyka zawodowego (podejmowanie środków profilaktycznych zmniejszających ryzyko wypadków, procedury postępowania powypadkowego w sytuacji wystąpienia wypadku przy pracy, świadczenia przysługujące z tytułu wypadku lub choroby zawodowej)

mgr inż. Roman Burghardt, starszy inspektor pracy - specjalista

 

 Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Zgłoszenia są przyjmowane tylko na załączonym formularzu zgłoszeniowym do dnia 17 lutego 2015 r. 
Formularz przyjmuje Biuro OPZL poprzez fax:  68 327 18 81lub poprzez e-mail: 

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc decyduje kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo mają firmy członkowskie OPZL. 
Z jednej firmy mogą zgłosić się maksymalnie 2 osoby.

Serdecznie zapraszamy!

Galeria

powiększ      
      
       

Pliki do pobrania

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry