Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraOrganizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej, Państwowa Inspekcja PracyTyp: Seminarium informacyjno-szkoleniowe

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej oraz Państwowa Inspekcja Pracy zapraszają na bezpłatne seminarium informacyjne pn. „Zarządzanie bezpieczeństwem pracy. Minimalne wymagania w zakresie BHP", które odbędzie się 10 maja 2011r., w godz. 10.00 - 14.00, w sali konferencyjnej Państwowej Inspekcji Pracy w Zielonej Górze.

Celem spotkania będzie pogłębienie i odświeżenie wiedzy uczestników w zakresie oceny ryzyka zawodowego i zagadnień dotyczących wypadkowości i procedur postępowania powypadkowego, oraz wymagań minimalnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczących maszyn i urządzeń.

Spotkanie jest adresowane doprzedsiębiorców, pracowników służb BHP, pracowników ds. personalnych, chcący odświeżyć i pogłębić swój zakres wiadomości z wybranych zagadnień BHP, oceny ryzyka zawodowego.

Seminarium poprowadzą specjaliści, inspektorzy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.

Aby wziąć udział w seminarium należy wypełnić załączony Formularz zgłoszeniowy i przesłać go do Biura OPZL w Zielonej Górze. Tel./fax 68 327 18 81, e-mail: . Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 9 maja 2011r. Więcej informacji tj. program oraz ofertę seminarium znajdą Państwo w załącznikach.   ZAPRASZAMY!!

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry